lørdag den 14. juli 2012

Urkraft by North

- where design meets nature...! Sådan lyder By Norths pay-off. Og wauu, hvor jeg føler, at jeg med små fikse greb kan indrette en jordhule med by Norths produkter fuldkommen fantastisk som et barn af Moder Jord! :-)

Jeg elsker naturen og at "trække" den ind i boligen - dels med farver og lys, dels med planter, materialer og kunst. Hver eneste gang, jeg støder på et produkt fra By North i fx Bo Bedre eller Alt for Damerne, så vækker det en eller anden urkraft inden i mig. Som gør mig vildt stolt over at være nordbo!

Selvom mærket især er kendt for puderne med eskimoer, så findes der rigtig mange andre typer produkter. Fx fodcreme og håndklæder ... Se mere nedenfor og besøg evt. By Norths hjemmeside,. hvorfra der også linkes til webshoppen.

By Norths hjemmeside


































Ingen kommentarer:

Send en kommentar