mandag den 18. marts 2013

Kinesiske porcelænslamper

Jeg har mange gange kigget langt efter kinesiske porcelænslamper - både på hoteller, i boligmagasiner og i private hjem. Jeg har dog ikke kunnet støve nogle flotte op i nogen af de butikker, jeg jævnligt besøger. Lykkeligvis faldt jeg den anden dag så langt om længe over en hjemmeside/ webshop, der har et stort, flot udvalg af netop kinesiske porcelænslamper. Det gode ved denne type lamper er, at jeg synes, de passer supergodt ind i meget minimalistiske hjem. De tilføjer noget hygge og mystik til en meget stram, skandinavisk stil, og det synes jeg er supercool!

Jeg viser her et par stykker - priser varierer fra ca. 1200-2100 kr. pr. stk.







Ud over de kinesiske lamper findes der i webshoppen en masse andre ting også såsom Buddha-figurer, foldeskærme og kimonoer. Altsammen med et kinesisk islæt.

Enjoy: www.orientalskkunst.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar