tirsdag den 14. august 2012

Mit Sverige - min nye bog!



Min tredje bog er på gaden! :-) Det har jeg glædet mig rigtig meget til, for det har været et kæmpe arbejde at lave den! Og så handler den om boliger! :-)

Jeg synes, den er blevet rigtig flot. Jeg har interviewet Mona Hansen, som er bogens omdrejningspunkt. Jeg har skrevet alle teksterne. Og så har jeg sat bogen op, givet den grafisk form.


"Mit Sverige", som bogen hedder, er en svensk kærlighedserklæring i tekst og billeder. Fortrinsvis det sidste. Til tre ødegårde og deres nænsomme renovering og indretning. Til skove og søer. Til blyantstegninger. Til loppis og svenske boligmagasiner. Til kakkelovne og stearinlys. Til lader og lysthuse. Til svampe og bær fra skoven. Hvide bomuldskjoler og kølig vin på terrassen. Til jagt og vildsvin. Til kanekørsel i knirkende sne. Men "Mit Sverige" er også en historie om at overleve en sygdom.


Køb bogen på saxo.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar